Enkele post bekijken
Oud 27th December 2008, 15:00
Lindsey Theys Lindsey Theys is offline
Registered User

Verschrikkelijk vond ik het toen ik het las. Ergens begrijp ik hem wel. Je kinderen verliezen moet het ergste zijn wat je kan overkomen. Dubbel zo erg vind ik het omdat ze vermoord zijn door hun eigen moeder. Ik begrijp niet waar de moeder de moed haalde om haar eigen kinderen te vermoorden. Ze moet echt zwaar depressief zijn geweest, dat kan niet anders.
Tegenwoordig komen zulke gezinsdrama’s meer en meer voor. Denk maar aan de 5 kinderen die vermoord werden door hun moeder. Elke keer als ik zoiets hoor ben ik even aangedaan. Soms kan het zijn omdat ze de kinderen niet langer konden onderhouden, maar deze kinderen kwamen niets te kort.
Ik wist op voorhand dat de man het niet lang aan zou kunnen. De dag dat hij zichzelf ophing was dan ook een dag met een betekenis. Zoals in elk gezin waar een kind dood is, blijft zijn/haar verjaardag een dag in nagedachtenis van je zoon of dochter.
Conclusie, het is misschien beter voor de man dat hij er niet meer is. Zoals hij zelf voorspelde heeft het zwarte gat hem de das omgedaan.
Met citaat antwoorden