Enkele post bekijken
  #6  
Oud 27th December 2008, 12:53
Charlotte Wellens Charlotte Wellens is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Geel
Posts: 81
Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
Waar lees je ergens dat ze het hier slecht vinden? Of dat ze aan het klagen zijn? Waar staat er iets over 'protest'? De koepelvereniging doet enkel een voorstel (!) of uit een wens. Daar is toch hoegenaamd niets mis mee? Als je zoiets al niet meer mag voorstellen, zijn we wel in een erg kortzichtige en onverdraagzame maatschappij beland...

Het zoveelste bewijs dat de lessen leesvaardigheid tijdens Nederlands geen onbelangrijke lessen zijn!



Dat moet in principe toch nergens te lezen zijn?! Dit is gewoon wat Jens ervan vindt... Hij heeft het artikel gelezen en op zijn eigen manier geïnterpreteerd. En nu wil hij er zijn eigen menig bij vermelden. En bij mijn weten is dit nog steeds een forum en zulke websites dienen nog steeds om eigen meningen te uiten.

En waarom hamer je zo op die lessen leesvaardigheid tijdens Nederlands? Als je wat rondsurft op deze website zou je je als leraar Nederlands vooral moeten ergeren aan het massale aantal dt-fouten dat nog steeds gemaakt wordt. Dit ene kleine "foutje" wordt direct opgemerkt, maar over die dt-fouten wordt steeds gezwegen... Nu wil ik niet beweren dat ik nooit fouten maak, maar 'ik wordt' of 'ik vindt' kom ik hier maar al te vaak tegen!
Met citaat antwoorden