25th December 2008, 17:15
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Francesco
Niet akkoord. Ik denk dat Michael Jackson nog erg lang meegedragen zal worden, en als dat niet in het hart is, dan zij het in geheugen. De sensatie die Michael Jackson teweegbracht zal niet gauw vergeten worden. Als we alleen al maar terugblikken op zijn pedofilieproces. Ik denk dan ook dat hij tot dezelfde top als Elvis Presley zal horen.
|
Ik ben het volledig eens met Francesco. Zijn vreemde manier van leven zal nog lang in ons geheugen nazinderen. En zolang zijn plaatjes nog met enige regelmaat gedraaid worden, zal hij ook niet gauw vergeten worden. De muziek die hij de afgelopen jaren gemaakt heeft, blijft goed in de oren klinken. Dat bewijst in ieder geval de band 'Fall Out Boy'. Zij hebben zopas het nummer 'Beat It' gecoverd en die cover is nog steeds in bijna elke hitlijst terug te vinden. Ook Alien Ant Farm heeft reeds een liedje van Wacko Jacko gecoverd.
Zijn muziek is dus nog steeds alive and kicking, maar Wacko Jacko himself gaat niet meer zo 'kickend' meer door het leven. Ik denk dat hij blij mag zijn dat hij nog steeds 'alive' is als je leest wat hij allemaal al heeft moeten meemaken.
|