Enkele post bekijken
  #8  
Oud 23rd December 2008, 19:29
MinkeVanHoof's Avatar
MinkeVanHoof MinkeVanHoof is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2006
Locatie: Zandhoven
Posts: 281
Ik koop regelmatig games en cd's op het internet. (een heel goede site, goede prijs en gratis verzending) Deze pakketjes moeten van Engeland komen en ze zijn er altijd al geraakt!
Ik lees hier dingen van een Wii die je opstuurt zonder verzekering. Sorry maar als ik een dergelijk duur ding terug moet opsturen dan stuur ik dat sowieso aangetekend of met verzekering. Dat vraag je toch gewoon als je zo'n pakketje moet versturen. Ook al bieden ze het niet aan. Geen haar op mijn hoofd dat er zou aan denken om iets duur te versturen zonder enige zekerheid.
Ik heb al paar keer cadeautjes naar Engeland verstuurd en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad.
De vraag die ik me stel bij dit "experiment" is hoe men de games verpakt had.
Als je duidelijk kan zien dat het een spel is schrik ik er niet van dat dit verdwijnt.

Ik lees hier ook dat de post achteruit gaat omdat ze voor pakjes en aangetekende brieven niet meer aanbellen. Dat is dan toch jouw postbode want die van ons belt nog altijd aan. Ik ben nog maar één keer iets moeten gaan halen in het postkantoor omdat we toen gewoon niet thuis waren.

Ik vind dat ze moeten uitzoeken waar deze pakketjes verdwenen zijn en dat dan publiceren. Nu lijkt het net of de post is niet te vertrouwen.
Met citaat antwoorden