Enkele post bekijken
Oud 23rd December 2008, 15:51
Lindsey Theys Lindsey Theys is offline
Registered User

Waarom verbaast me dit niet! Ik kijk al lange tijd niet meer naar zulke programma’s. Elke keer is het overduidelijk dat er geacteerd wordt. Zelf zou ik aan zulke programma’s nooit meedoen.
Elke zender doet er alles aan om zoveel mogelijk spektakel te creëren. Enkel zo hopen ze de meeste kijkers te bereiken. Volgens mij worden de “acteurs” goed betaald, anders doe je zulke stommiteiten niet. Je ziet dat vele situaties worden gespeeld. Ik geloof nooit dat er altijd meerdere camera’s in de buurt zijn om realistische beelden op te nemen.
Een bepaald karaktereigenschap van een persoon wordt extra in de verf gezet. Dit kan een positief of een negatief karakter zijn. Als er moet gestemd worden, beïnvloedt de zender vooraf wie er uit het spel vliegt. Kijkers zijn hier gevoelig voor. Ze krijgen sympathie voor een bepaald persoon en willen dat deze wint.
Conclusie, deze programma’s zal men blijven maken. Er zijn kijkers genoeg. Al was het maar om eens goed te kunnen lachen met de miserie van een ander.
Met citaat antwoorden