Enkele post bekijken
  #2  
Oud 22nd December 2008, 10:55
Evelien Snels Evelien Snels is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Lier
Posts: 70
Eigenlijk verbaast mij dit niet. Enkele maanden geleden hebben wij onze Wii opgestuurd naar het hoofdkantoor van Nintendo in Antwerpen omdat onze adapter 'opgesmoord' was na een stroomstoot en die Wii is nooit aangekomen. We moesten van Nintendo de volledige Wii opsturen ook al was enkel maar de adapter kapot. Toen we belden naar het hoofdkantoor in Antwerpen omdat we nog altijd geen bericht hadden gekregen dat hij was aangekomen zeiden ze dat we niet het eerste waren waarvan hun Wii niet aangekomen was, we hadden die opgestuurd via een postpunt hier in Lier en die mensen waren -vergeten- een verzekering aan te bieden met als resultaat dat wij 300 euro (of hoeveel kost dat spul tegenwoordig) eigenlijk hebben weggesmeten omdat de post die nu niet wilde vergoeden. Dus mama en papa hebben voor mijn zus een nieuwe Wii kunnen kopen. Dat zijn echt dingen waar ik kwaad van word. De service van de post is er ongelofelijk op achteruit gegaan tegenover enkele jaren geleden. Een postpunt moet toch gewoon een verzekerde zending aanbieden bij zo een dure verzending? En dat is niet het enigste, als je online iets besteld dat niet in de brievenbus kan maar wel klein genoeg is om gewoon afgeleverd te worden, belt de postbode normaal gezien aan en geeft dat af. Nu niet meer hoor je krijgt een briefje in de bus dat je het pakketje kan gaan afhalen ergens in een postpunt, hetzelfde bij aangetekende schrijven. Dit mag dus tegenwoordig om de werkdruk van de postbodes te verminderen. Ik vind dat er dringend iets aan heel die zaak moet gedaan worden want 5 zendingen op 30 die niet aankomen is wel heel veel en zelfs al is het maar één test het zou toch niet mogen.
Met citaat antwoorden