22nd December 2008, 00:36
|
Registered User
|
|
|
|
Rijden onder invloed zou veel zwaarder gestraft moeten worden. Het is zo vaak bewezen dat de kans om op die manier een ongeval te veroorzaken veel groter is. Ik zou het mezelf nooit vergeven als ik in een beschonken toestand een ongeval zou veroorzaken waarin slachtoffers of gewonden vallen. Ook de schade aan derden zou ik mezelf nog lang blijven verwijten, want de verzekering betaalt dit niet terug als ze weten dat het alcoholpercentage in je bloed te hoog was op dat ogenblik. Daarom drink ik zelf nooit als ik weet dat ik die avond nog met de wagen moet rijden. Dit zou eigenlijk de mentaliteit van elke jongere EN oudere moeten zijn. Op die manier zouden er veel minder ongevallen gebeuren.
Citaat:
Orgineel gepost door Kim Geerts
Sterrenbeeld
Uit het onderzoek blijkt ook dat chauffeurs met sterrenbeeld ram het vaakst onder invloed rijden (48,3%). Vissen daarentegen kruipen het soberst achter het stuur (17,3%).
|
Zever, gezever! Een erg interessant artikel en dan sluit men weer af met één of andere onnozele vergelijking van de sterrenbeelden. Ik hoop dat iedereen beseft dat dit louter toeval is...
|