Enkele post bekijken
  #7  
Oud 13th December 2008, 12:56
Coleta's Avatar
Coleta Coleta is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Blauberg
Posts: 78
Stuur een bericht via MSN naar Coleta
Net zoals de anderen hier vind ik het ook normaal dat militairen geen alcohol mogen drinken wanneer ze van dienst zijn. Het gevaar ervan is hier al reeds beschreven en ook hun concentratie zal hierdoor sterk verminderen. Geen alcohol tijdens hun dienst dus. Ook niet 1 of 2 pintjes want dat kan vaak al genoeg zijn en ook niet iedereen kan er even goed tegen. Om dan alcohol maar volledig te verbieden tijdens een missie (die maanden of jaren kan duren), vind ik overdreven. Wanneer men zich niet altijd zat drinkt zie ik er geen probleem in dat militairen is een pintje drinken om zich te ontspannen. Dit dan wel wanneer zij niet van dienst zijn! En natuurlijk ook niet de dag voor een belangrijke missie, want de gevolgen zullen een dag later de kop opsteken! Ik vind de regel dus een beetje te streng. Wat volgens mij beter zou werken is het verbod van alcohol tijdens hun dienst en de dag voordien, maar daarbuiten kan een pintje om te ontspannen of voor de gezelligheid zeker geen kwaad. Wat niet wil zeggen dat ze buiten dienst zich altijd moeten bezatten.
Met citaat antwoorden