Enkele post bekijken
  #4  
Oud 11th December 2008, 19:37
Marianne Geerinckx Marianne Geerinckx is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Mar 2007
Locatie: Mol
Posts: 17
Ik vind deze maatregel toch een beetje overdreven. Drank is uiteraard geen levensmiddel, maar als je u maanden aan een stuk in een gespannen situatie moet leven zonder familie of vrienden is het geen overbodige luxe om af en toe eens te kunnen relaxen met een pintje bier. Ik pleit hier uiteraard niet voor dronken feestjes, want ze bevinden zich inderdaad in een serieuze situatie met wapens en geweld. Maar voornamelijk de aanleiding naar deze maatregel vind ik vreemd. Vorig jaar zijn er enkele militairen naar huis gestuurd omwille van overdreven drankgebruik. Ik vind dit absoluut niet kunnen, maar om daarom het ganse korps op te zadelen met deze maatregel vind ik overdreven. Het zou logischer zijn om de mensen die misbruik maken van de drank tijdens hun missie serieus aan te pakken, in plaats van iedereen. Dus ook de mensen die gewoon op hun gemak een pintje bier willen pakken tijdens ontspanning. Ten slotte zijn we toch ook allemaal maar mensen die af en toe wat ontspanning kunnen gebruiken.
Met citaat antwoorden