11th December 2008, 15:50
|
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door jolein kimpe
Het wordt als maar duidelijker dat de jeugd van tegenwoordig bestempeld wordt als een bende zuipkanonnen!
Wat zeker niet het geval is!
|
Haha! Dit bericht klinkt heel grappig uit de mond van Jolein Kimpe
Maar ze heeft inderdaad een punt. Als ik thuis zeg: '' Ik ga gezellig een 'koffieke' drinken in Turnhout'', dan krijg ik al een verwijtende ''HA!'' naar mijn hoofd geslingerd (zoals die Nelson van de Simpsons ongeveer )
Citaat:
Orgineel gepost door jolein kimpe
Ik vind wel dat er meer controle moet ingevoerd worden met betrekking tot underaged drankgebruik.
|
Ook hier ben ik het mee akkoord. Als je bijvoorbeeld in Finland als minderjarige op café zit, wordt je om 20u gewoon buiten gestuurd. Dat kan ik mij hier in België nog niet bepaald inbeelden. Vaak zie ik echt kinderen rondlopen op feestjes, diegene waarvan je denkt dat ze na Hannah Montana toch echt wel gaan slapen!
Het lijkt me verder ook een behoorlijk dom om in Leuven, stad van de studentenfeestjes, cantussen... zo'n maatregel in te gaan voeren.
Zoals al eens gezegd is, zullen we dan met zijn allen overdag naar café moeten trekken. Wat zouden ze dan wel niet zeggen over 'De (ver)dronken jeugd'?!
|