8th December 2008, 22:13
|
Registered User
|
|
|
|
Ik ben het hier niet mee eens. Ik wil geen reclame op mijn gsm, we hebben al zoveel miserie met de pc's om alle spam buiten te houden en de helft van de tijd blokkeren die firewalls dingen die we echt nodig hebben. Moeten we binnenkort dan ook zoiets gaan voorzien op onze gsm? En daarenboven ben ik het paranoia type dat dan een stap verder denkt, eens de reclame zich een weg naar onze gsm vindt op deze manier, ben ik er van overtuigd dat er firma's zijn die daar misbruik van maken en er jongeren gaan zijn die een torenhoge gsmfactuur in de bus gaan krijgen. Er zijn bovendien nu verschillende operatoren die heel voordelige formules aanbieden met 5000 sms'en per maand en 60 min bellen en geloof mij die sms'en krijg je echt niet op. Tieners zijn naïef en schrijven zich nogal snel (onbewust weliswaar omdat ze de kleine letters op tv niet lezen of more likely niet kunnen lezen) in voor dure abonnementen waarmee je toegang krijgt tot van alle ringtones, schermafbeeldingen,... en met reclame op je gsm wordt de verleiding alsmaar groter om te sms'en naar van alle diensten die handenvol geld kosten. Ik denk dat deze methode waarschijnlijk in het begin wel gaat werken en zijn nut gaat hebben maar op een bepaald punt gaan grote bedrijven geld ruiken en zich moeien en dan komen de problemen. Dus moest het ooit toegestaan worden dan hoop ik dat er een zeer strikte regulering komt en dat alles goed in de gaten wordt gehouden.
|