7th December 2008, 13:18
|
Registered User
|
|
|
|
Ik ga de laatste tijd bijna alleen nog naar de cinema als ik gratis tickets heb kunnen sparen of heb gekregen. Als ik de volle pot moet betalen, is het niet meer te doen. Plus die lekkere popcorn dan nog. Die laat ik er de al af om toch nog een beetje geld te besparen.
Geef mij maar een filmpje uit de videotheek, in de zetel met een dik dekentje in een pyjama ofzo,een beetje popcorn of chips uit de winkel tegen een schappelijke prijs en een drankje. Alleen of met vrienden, gezelligheid troef.
Waar de cinemabazen ook misbruik van maken, in ons land althans, is het weer. Mensen plannen dikwijls een uitje met vrienden of met hun partner. In ons land zit er dan met het weer bijna niets anders op dan naar de bioscoop of uit eten te gaan of iets dergelijks. Van een dagje strand, gaan zwemmen in het plaatselijke zwembad, ... kan ik net zoveel, en soms nog meer, van genieten als van een film in de bioscoop. Maar de gelegenheid voor deze uitjes is er in onze druilerige weersomstandigheden maar zelden.
|