16th February 2005, 17:12
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door katleen
En wim hoe komt het dat je daar zo mee bezig bent? Hoe ben je daar bij gekomen wil ik eigenlijk zeggen..
|
goh gewoon, ben altijd al wel met het milieu en de problematiek er rond bezig geweest. Dat houdt mij , de natuurmens/liefhebber die ik ben, gewoon bezig en ik besef ook volledig dat als je iets wil veranderen je best eerst bij jezelf kan beginnen. En ik lees daar ook wel eens wat over en dan besef je dat het eigenlijk wel erg gesteld is.
Als er niets verandert is binnen 10jaar het broeikaseffect onomkeerbaar en de gevolgen die dat met zich mee zou brengen zijn eigenlijk wel vree groot. Reden genoeg dus om je daar mee bezig te houden zou ik zo zeggen. Trouwens ook één van de redenen waarom ik biologie (en leraar) gekozen heb, omdat dat de enige manier is om de lln daar echt bewust van te maken. Je kan je geen betere positie wensen.
en wouter: is idd niet zo goed voor de motor maar ja in het leven moet je prioriteiten stellen hé
als je nog tips wilt, ik heb er nog wel enkele hoor, had alleen daarstraks niet zo veel tijd.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|