Enkele post bekijken
  #3  
Oud 2nd December 2008, 20:07
Tine.Arets's Avatar
Tine.Arets Tine.Arets is offline
Human Being With Feelings
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Gierle
Posts: 77
Ik ben het deels eens met Inne. Wij hebben ook zo een leerkrachte gehad en daarbij vlogen de uren ook voorbij. Ze gaf haar les met zo veel enthousiasme, dat je niet anders kon dan de les volgen en aan haar denken als je haar overhoring of examen aan het maken was. Ik hoorde dan altijd haar stem van in een bepaalde les iets zeggen dat te maken had met het onderwerp van de overhoring/examen.
Toch ben ik het niet helemaal eens. Ouder is niet altijd beter, anders zouden jongere leerkrachten die bijvoorbeeld net zijn afgestudeerd, zoals wij hopelijk binnen dit en drie jaar, geen job meer kunnen vinden.

Ik denk dat het voornamelijk enorm belangrijk is dat je je job graag doet, je lessen met veel enthousiasme geeft en dat je er vanalles over te weten wil komen. Oudere leerkrachten weten meer over bepaalde onderwerpen, hebben daar ook al meer aan kunnen werken, meer over kunnen lezen, maar je moet de jongere leerkrachten dan niet gaan veroordelen dat zij bepaalde dingen niet weten.

Laat de ouderen maar langer voor de klas staan, zolang wij dan later ook maar kans hebben op een job
__________________
Wat als het oorlog was...
en er ging niemand naartoe?
Met citaat antwoorden