27th November 2008, 21:14
|
99% leerkracht
|
|
|
|
Sorry, hoor, maar hier kan ik nu eens niet bij hé. Dit is nu echt een typevoorbeeld van uitspattingen in onze consumptiemaatschappij! En hoe verder je gaat, hoe schandaliger het wordt. Ik kan dit absoluut NIET begrijpen. Niet dat deze ouders hun kind verkopen, niet dat er ouders zijn die een kind willen kopen..
Is het geen schande dat er mensen zijn die er nog maar aan denken om hun kind te verkopen omdat ze financiële problemen hebben?
Is het geen schande dat er mensen zijn die er nog maar aan denken om een kind te kopen van andere mensen?
Uit te kiezen: Baby's!
En kijk vermits alles toch illegaal gebeurt, kunnen we daarna ons kindje toch gewoon terugeisen omdat het ONS kind is en de verkoop illegaal gebeurde! Waarom ook niet: baby hier, baby daar, baby overal. Want ondertussen is het kind opgevangen door de Nederlandse Kind en Gezin. Weg van de opvoeders, lang leve de tussenoplossing.
En daarna? Naar geen van beiden, want beiden schuldig aan mensenhandel! Hopla: nieuwe familie!
En binnen 15 jaar: Mama, waarom lijk ik niet op jou en op papa? Mama, ik heb eens op internet gezocht en daar stond iets over een verkocht baby'tje rond de tijd dat ik geboren was...
Hoeveel ben ik waard?
Tof leven, heel tof, proficiat ouders-handelaars!