Enkele post bekijken
Oud 27th November 2008, 20:46
Evelien Peeters Evelien Peeters is offline
Evelien Peeters

Evelien Peeters

Dit zijn verschrikkelijke taferelen. Ik kan zo'n dingen niet zien of niet horen, maar als ik zo'n titeltje tussen de posts zie staan, kan mijn hart er toch niet over om er eens goed op te reageren. Ik heb thuis zelf een hond die heel de tijd achter mij aanloopt en overal is, waar ik ben. Geen haar op mijn hoofd zou er dus ooit aan denken om iets te misdoen aan dat beestje. Dieren laat je gewoonweg met rust, daar moet je, net zoals bij mensen, niet mee doen wat je zelf niet graag zou hebben dat ze met jou doen.
Voor mijn part, mogen ze die meneer hetzelfde aandoen dan dat hij zijn hond heeft aangedaan. Een mindere straf verdient hij in ieder geval niet. Het is raar dat er mensen zijn die denken dat ze dieren niet menselijk moeten behandelen. Ok, we weten niet of dieren echt gevoelens hebben, maar het tegendeel is ook niet bewezen.
Bovendien is het voor het jongetje van twaalf een echte traumatische gebeurtenis wat hij daar gezien heeft. Kinderen ervaren zo'n hondjes als schattig en snoezig en als er dan zo iets voor hun ogen zien gebeuren...
Met citaat antwoorden