Enkele post bekijken
Oud 27th November 2008, 19:42
Coleta's Avatar
Coleta Coleta is offline
Registered User

Stuur een bericht via MSN naar Coleta
Citaat:
Orgineel gepost door Sanne Van der borght
Op tv zie je tegenwoordig niets anders als fotomodellen. Bv. al de omroepsters zijn slanke, knappe dames. Zangers en zangeressen zijn tegenwoordig ook stuk voor stuk fotomodellen. Het verbaast me dus niets dat mensen zichzelf lelijk vinden. Door de media zien de mensen enkel maar de ideale mensen en denken dan dat zij alleen niet perfect zijn. Ik vind dat er gerust bijvoorbeeld een dikkere omroepster mag zijn, dat zangers en zangeressen helemaal niet mooi moeten zijn, als het maar klinkt!

Ik ben het er mee eens dat je tegenwoordig op tv alleen maar knappe mensen terugvindt. Nog nooit heb ik een 'dikkere' omroepster gezien, de omroepsters zijn stuk voor stuk slanke dames die vaak ook nog modellenwerk doen. Dit geldt trouwens niet alleen voor de omroepsters. In vele tv-programma's vind je dikwijls alleen maar slanke mensen terug en wanneer je naar videoclips kijkt zie je ook nooit een dikke persoon. Vooral in deze videoclips worden alleen maar 'perfecte' lichamen getoond, en deze meestal halfnaakt. Mensen gaan zich hieraan spiegelen en hebben vaak geen besef dat deze halfnaakte dames zich vaak moeten uithongeren om dit lichaam te hebben, ofwel is alles vrij hard bewerkt! Ook zendt men de dag van vandaag vele programma's uit die gaan over schoonheid. Als voorbeelden hiervan: America's Next Topmodel, Topmodel, afslankingsprogramma's,... Het is dus helemaal niet verwonderlijk dat mensen zich slecht gaan voelen over hun eigen lichaam. Een boodschap naar iedereen: Hou van je lichaam en geniet van alles! Ook van eten!
Met citaat antwoorden