![Oud](images/statusicon/post_old.gif)
26th November 2008, 22:04
|
jan
|
|
|
|
De laatste tijd is het wel niets anders dan kankerverwekkers en kankerbestrijders wat de klok slaat heb ik de indruk. De ene dag staat hier een artikel over wat allemaal kanker kan veroorzaken. De volgende dag staat er weer een gezondheidstipje voor ons klaar.
Ben wel weer blij dat er iets op komt in verband met de positieve invloed van groenten. Dan kan ik altijd eens verwijzen naar mensen in mijn omgeving die niet zo graag groenten en fruit eten welke geweldige aspecten groeten en fruit niet allemaal hebben.
Bij ons op de hogeschool is het eigenlijk tegenwoordig ook erg gesteld vind ik met het eten in de refter. Er zijn altijd gezonde dingen, daar niet van, maar elke dag valt er wel één of andere fastfood te eten die dan ook steeds goed trekt onder de studenten...
Zeer spijtig, maar wat valt er aan te doen. De mensen tegenwoordig willen nog weinig tijd steken in degelijk zelf eten te maken... In de supermarkten zie je niet anders meer dan voorbereide maaltijden zodat het allemaal maar snel zou gaan. Snel is trouwens echt niet goed. Als je eet moet je rustig eten en de tijd nemen om je maag te laten bekomen van het eten. Altijd snel snel eten zoals het tegenwoordig vaak gaat in onze OWP is dus niet bepaald goed!!
|