Ik heb over deze topic ook een dubbele mening.
Enerzijds vind ik dat jullie allemaal gelijk hebben over het feit dat het ongezond is en dat kinderen normaal gezien steeds begeleid zijn. Waarom is het voor hen dan nodig een GSM te hebben.
Anderzijds dacht ik dat er al zo'n toestellen bestonden. Het principe in elk geval wel, maar het feit dat het 'leuk' wordt ingekleed met behulp van Disney, dat zal het nieuwe eraan zijn denk ik.
Vrienden van mijn ouders hebben immers een gehandicapte dochter, die op haar 18e ook een GSM kreeg. Deze GSM had ook slechts 3 toetsen, ze kon haar mama, papa en grootouders opbellen. In zo'n gevallen is zo'n toestel absoluut niet slecht!! Het meisje zat in de week telkens in een verzorgingscentrum, terwijl ze in het weekend thuis was. Op die manier kon ze in de week haar ouders of grootouders opbellen.
Ik vind die toestellen in zo'n geval wel ideaal.
Ik ben het niet akkoord met de uitspraak van Shana (sorry Shana

): "Ikzelf en vele andere van mijn generatie hebben onze jeugd perfect gsmloos kunnen doorbrengen.. "
Onze ouders hebben hun jeugd en schoolcarrière ook doorgebracht zonder tv, computer, internet, ... Dit zijn echter dingen die wij niet meer kunnen wegdenken, voor ons zijn al deze zaken noodzakelijk om een carrière op te bouwen.
Anne