14th February 2005, 20:43
|
|
Live fast, die young
|
|
|
|
Ik denk dat het tegenwoordig in de topsport bijna onmogelijk is om niet te gebruiken. Topsporters kunnen een hoop geld verdienen als ze goed presteren. Het is dan ook niet meer dan logisch dat ze daar bijna alles voor gaan doen. Ik geloof goed dat sommige sporters resoluut tegen het gebruik van die toestanden zijn. Maar ik denk niet dat ze daar veel controle over hebben. Ze hebben een hoop dokters die een geweldige invloed hebben op hun. Die mensen willen ook meer dan hun brood verdienen. Ik ben ervan overtuigd dat veel van die topsporters niet eens goed beseffen welke spullen die dokters hun geven..
Ik denk niet dat het gemakkelijk is om hier een oplossing voor te vinden. Meer controles.. Er zullen altijd wel mensen te vinden zijn die voor een paar centjes een oogje dichtknijpen.. Of er zullen wel nieuwe producten zijn die niet gecontroleerd kunnen worden.. Misschien minder betalen.. Maar ik denk dat dan de concurentiestrijd om te winnen nog groter wordt.. Ik weet het eerlijk gezegd niet..