18th November 2008, 17:53
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Ik stel voor om mannelijke leerkrachten gewoon wat meer te betalen dan vrouwelijke
Citaat:
Want uit een onderzoekje blijkt dat mannen veel meer de nadruk leggen vakkennis, terwijl vrouwen dan weer veel meer belang hechten aan orde, structuur en tucht.
|
Dit kan ik wel beamen. Ik heb de lesvoorbereidingen gekregen van de leerkracht die voor mij biologie gaf in mijn klassen en wat die allemaal deed om de leerkrachten orde en studiegedrag bij te brengen
Dan ben ik eerder geneigd om een extra les te besteden aan de werking van de plant of het beantwoorden van vragen waar de leerlingen mee zitten omtrent biologie dan aan hoe ze het geleerde nu best instuderen en hoe ze orde en structuur kunnen aanbrengen in hun materiaal.
Niet dat ik dat niet belangrijk vind, integendeel zelfs, maar ik ben daar gewoon (opgepast, flauwe woordspeling op komst!) de man niet voor.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|