Enkele post bekijken
Oud 18th November 2008, 02:01
Anne Van den Bosch Anne Van den Bosch is offline
Registered User

Een beetje laat dat ik hier nu nog op reageer, maar ik moet m'n weg nog wat zoeken op het forum, en kom daarom soms 'eeuwenoude', maar toch interessante artikels tegen!

Als ik uitga, hebben m'n ouders me altijd gezegd: 'je moet zien dat je er geraakt, en dat je ook veilig terug thuis geraakt, wie uit wil gaan, moet z'n plan kunnen trekken, maar we willen niet dat je alleen fietst.'
Daarom ging ik vroeger enkel uit in het plaatselijke jeugdhuis. Dit wil niet zeggen dat het daardoor een minder gekke boel werd! Jonge vriendinnen die in een jeugdhuis met relatief goedkope drankjes zijn, kunnen zich ook behoorlijk tipsy drinken...
Ik ben echter nog nooit zo zat geweest, dat ik er achteraf de gevolgen van moest dragen!!

Ondertussen hebben een aantal vrienden wel een rijbewijs en een aantal van hun zijn ook steeds bereid om te rijden.
ALs ik met vriendinnen iets ga drinken, rijd ik meestal zelf. In dat geval drink ik 1 drankje.

Ik zou nooit meerijden met iemand die dronken is. Een vriend van mij gaat altijd regelrecht naar de toog, als we ergens aankomen. Dan drinkt hij 1 of 2 drankjes, echt helemaal in't begin van de avond. Nadien schakelt hij over op water/cola/redbull. Daar heb ik geen schrik van, maar da's temeer omdat ik hem vertrouw..
Vaak zijn we op stap met 2 auto's, maar ik weet op voorhand dat ik nooit van m'n leven met die andere zal meerijden!! Die houdt zich niet echt in bij het drinken, en tot hiertoe is er nog niets gebeurd, maar ze kunnen niet altijd geluk hebben...

Zat achter een stuur kruipen, is gewoonweg onverantwoord!
Met citaat antwoorden