Enkele post bekijken
  #3  
Oud 12th November 2008, 00:28
Jill Wuyts Jill Wuyts is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Geel
Posts: 88
Uit Coma

Kind uit coma na drugsinname in Nijvel
07 november 2008

Een meisje van 3,5 jaar oud dat woensdag in Nijvel van een fles met de "verkrachtingsdrug" GHB dronk, is uit haar coma ontwaakt, maar loopt het risico zware letsels aan het voorval over te houden. De onderzoeksrechter heeft donderdagavond in verband met de zaak een man aangehouden, zo heeft het parket van Nijvel vrijdag gezegd.De moeder van het meisje ontving woensdag drie kennissen in haar appartement. Een van hen bracht een fles mee waarin GHB zat. Het kind dronk wellicht van de fles op een ogenblik dat niemand de peuter in het oog hield. De moeder wou nog doen uitschijnen dat haar kind van een glijbaan gevallen was, maar in het ziekenhuis werd vastgesteld dat haar uitleg niet klopte. De man die de fles naar het appartement had gebracht wordt vervolgd wegens drugsbezit en onopzettelijke slagen en verwondingen bij gebrek aan voorzorg. (TIP)
bron: Belga

Ik sluit mij bij voorgaande meningen aan. Het is totaal onverantwoord en verboden om als ouder drugs te bezitten. Naar mijn mening moeten zowel de ouder(s) als de bezoeker gestraft worden. Jammer voor de kleuter. Stel dat ze daadwerkelijk zware letsels overhoud aan deze gebeurtenis. Haar leventje is nog maar net begonnen, wordt dit meteen beperkt.
Met citaat antwoorden