Sarah Palin krijgt alle zonden van Israël over zich heen
De verliezende Republikeinse vicepresidentskandidate Sarah Palin moet de kelk werkelijk tot op de bodem ledigen. Alsof de zware verkiezingsnederlaag al niet genoeg was, krijgt zij nu zware verwijten te verduren van anonieme campagnemedewerkers van John McCain die de vuile was over haar buiten hangen.
Zo haalde de Republikeinsgezinde zender Fox News voormalige medewerkers aan die getuigden dat de gouverneur van Alaska niet wist dat Afrika geen land, maar een continent is.
Maar Palin wordt niet enkel dommigheid verweten, maar krijgt ook de schuld van de keuze voor een negatieve campagne in de schoenen geschoven. Zo zou zij persoonlijk de keuze hebben gemaakt om Obama te linken aan "terrorist" Bill Ayers.
Exuberante uitgaven
Haar royale uitgaven aan kleding waren eerder al een onderwerp van spot, maar volgens opnieuw andere anonieme interne bronnen waren haar persoonlijke uitgaven in werkelijkheid nog exuberanter dan gedacht. Zo plunderden zij en haar familie reëel luxewinkels in New York en elders leeg en gebeurde dat alles met geld uit de campagnekas.
Tenslotte is er ook de genante onthulling dat de voormalige schoonheidskoningin campagnemedewerkers in haar kamer ontving terwijl zij enkel een handdoek rond haar middel had.
Palin noemde de verhalen zelf 'klein' en 'bitter' en ook haar medestanders denken dat er bewust een 'huurmoord' wordt gepleegd op haar, om te voorkomen dat ze de topkandidaat wordt voor het presidentschap in 2012.
Bron: GVA, 7/11/2008
Commentaar: allererest is de titel van dit artikel wel grappig gekozen. Ik denk niet dat Palin zelf echt iets kan doen aan de nederlaag van de Republikeinen maar ik vond het alleszins nooit een goeie zet van McCain. Palin heeft op mij nooit een goede indruk gemaakt, integendeel... Ik had het gevoel dat zij meer in de belangstelling stond dan McCain en dan meestal nog in negatieve belangstelling. Oké, slechte reclame is ook reclame maar ik denk niet dat dat geldt voor een presidentsverkiezing