Enkele post bekijken
Oud 1st November 2008, 21:29
MinkeVanHoof's Avatar
MinkeVanHoof MinkeVanHoof is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Sanne Wauters

Toch keur ik het niet goed dat men een verbod wil leggen op roken in café's. Café's zijn zowat de enige plaats waar er tegenwoordig nog gerookt mag worden. En je weet dat er mensen zijn die roken, dat is hun keuze. Door het rookverbod zouden we die mensen hun enige plaats van sociaal contact wegnemen. Dat kan nu toch niemand goedkeuren.

Hier ben ik het niet mee eens.
Je weet dat er mensen zijn die roken, ja ok, maar moet ik het daar mee eens zijn? Ik verlies als niet-roker mijn sociaal contact omdat ik het beu ben om na een paar uur op café te voelen alsof mijn longen het gaan begeven.
Ik zit hier thuis al in de rook van mijn ouders, dan heb ik er echt geen nood aan om dit in mijn uitgaansleven ook nog eens te hebben.
Dat ze op fuiven roken, daar kan ik nog mee leven. Maar ik begin me er echt aan te ergeren dat een café helemaal vol hangt met rook. Na een paar uur voelen mijn longen of ik heb heel de avond zwaar zitten roken.
Ik hoop maar dat ik niet de enige ben die dat gevoel heeft.
Ik hoop maar dat er meer mensen gaan stoppen doordat ze het gaan verbieden op meer en meer plaatsen. Ik heb ook al mensen zien beginnen met roken omdat hun vrienden op café allemaal roken. Jammer genoeg roken die mensen nu nog altijd. Dus ik hoop maar dat dit minder en minder gaat gebeuren omdat je gewoonweg nergens meer mag roken.
Roken is voor niets nodig en het is verschrikkelijk duur.
Met citaat antwoorden