31st October 2008, 20:13
|
 |
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Tine Van den Langenbergh
Dit proces kan versnelt worden door spaarlampen goedkoper te maken.
|
Wat door het doen stijgen van de vraag door mensen bijna te verplichten spaarlampen te kopen automatisch zal gebeuren.
Citaat:
Orgineel gepost door Jeroen Sueten
Als je dit doet zoals Frankrijk dit doet, tast je de mensen hun vrijheid aan. En dit vind ik persoonlijk vrij gevaarlijk. Ik vind het eigenlijk ook gewoonweg niet kunnen....
|
In dat geval moeten we ook maar ineens drugs legaliseren, de maximhoeveelheid alcohol die je mag ophebben voor je achter het stuur kruipt en de verplichte autoverzekering afschaffen, de minimumleeftijd voor seksuele betrekkingen afschaffen, het gebruik van pesticiden de vrije loop laten en ga zo maar door.
Soms moet je nu eenmaal bepaalde dingen aan banden leggen voor het algemeen welzijn en daar hoort dit zeker en vast bij
Ik weet overigens niet welke spaarlampen jullie thuis hebben, maar die van ons geven erg mooi licht (van Philips) en kosten maar +-15 EUR, dat is 10x meer dan een gloeilamp dat klopt, maar door de energiebesparing en de véél langere levensduur van een spaarlamp haal je dat er erg snel uit. En hoeveel lampen heb je gemiddeld in huis? Elke kamer 1, maximum 2 in sommige kamers? Dat zijn er dan pakweg 7 = 135 EUR. Als dat de grote kost in het huishouden is (en je dus tot de 4de wereld behoort), krijg je van de overheid normaal gezien speciale bons om spaarlampen aan te schaffen als ik me niet vergis.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|