29th October 2008, 20:40
|
Registered User
|
|
|
|
Waarom niet?
En waarom zouden we geen serieuze relatie kunnen beginnen op het werk? Stel dat je je soulmate zou ontmoeten en dat zij/hij toevallig een collega van je blijkt te zijn, dan is dat toch geen reden om te zeggen van "nee, gaat niet, we werken samen".
Het geheim en de moeite zal zijn om werk en privé gescheiden te houden, maar ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen werken. In een nine to five job neem je meestal je werk toch niet mee naar huis maar laat je het liggen voor de volgende dag. Als je thuiskomt wil je even uitblazen, het werk achter je laten liggen en je moet in mijn ogen al vrij dom zijn om dan te beginnen praten over het werk, als toch allebei op dezelfde plaats werkt. In dat opzicht is het zelfs een voordeel. Je hoeft het hele "en wat is er vandaag op je werk gebeurt" gesprek niet te doen, want je weet allebei goed genoeg wat er gebeurt is. Handig toch?
Iedereen moet vrij zijn om deze keuze voor zichzelf te maken maar ik zie het kwaad er niet van in om een relatie te beginnen met iemand van je werk, zolang je verliefde gedrag niet stoort in je werkprestaties en je werk en privé gescheiden kan houden.
|