Enkele post bekijken
Oud 23rd October 2008, 03:43
Sepp's Avatar
Sepp Sepp is offline
Registered User

Ik weet het, het klinkt onlogisch... Maar ik weet toch ook uit eigen ervaring dat als ik in nood zat en moest thuis geraken, ik toch wel de kansen nam die zich aanboden! Dit is in de verleden tijd geschreven omdat ik hier ongelooflijk heb bijgeleerd... Ondertussen ben ikzelf bob, ofwel ben ik zeker dat ik met een (betrouwbare) bob kan meerijden!
Dit naar aanleiding van een cantus die toch wel wat uitgelopen was, en waarna er geen vervoer meer richting Vorselaar te vinden was. Omdat het te koud was om onder blote hemel te overnachten vonden we na lang gezocht te hebben, in de plaatselijke kebabzaak, een man die mee had gecantust (betekent dat deze allesbehalve nuchter was) en gek genoeg was om ons van Geel tot Vorselaar te brengen... Toen hij met zijn opgedreven BMW tegen 180 km/u de Vorselaarse bebouwde kom binnenreed hebben we ons toch serieuze vragen gesteld en met name ook de schrik van ons leven ervaren. Sindsdien NOOIT meer!!! Als ik zelf met de auto rijdt waag ik me ook zelfs niet aan de toegelaten hoeveelheid, ik drink gewoon niets... Je staat niet alleen in voor de veiligheid van de personen in je auto, maar ook voor die van andere mensen op en naast de rijbaan!
Dus bij deze rijd ik alleen nog mee met mensen waarvan ik zeker ben dat ze niet onder invloed van alcohol (laat staan drugs), zijn... Bij ons is het toen wel goed afgelopen, maar voor hetzelfde geld had dat toen ook heel fout kunnen gaan!
Met citaat antwoorden