Enkele post bekijken
  #10  
Oud 22nd October 2008, 19:12
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator
 
Geregistreerd op: Nov 2004
Locatie: Beerse city
Posts: 1,633
Citaat:
Orgineel gepost door Karenoris
Maar als ik in bed lig en om 2u gewekt word om met de auto te rijden, ben ik nog niet half zo wakker dan wanneer ik uitga en wakker blijf tot 2u (Van uitgaan word ik zelden moe.

De eerste 5 minuten is ze misschien wat suf, maar tegen dat ze haar auto bereikt heeft, is ze ongetwijfeld klaarwakker.
Ik ben tijdens het uitgaan om 2u alleszins lang niet meer zo wakker als 2u eerder. Gelukkig heb ik altijd de nodige hoeveelheid 'adrenaline-pumping music' in mijn auto liggen.

Citaat:
Niet iedereen lust immers 'een colaatje' of andere frisdranken.

Die persoon moet ik nog tegenkomen.

Citaat:
Daarbovenop ben je als je 1 glaasje uit hebt nog onder het (wettelijke) maximum percentage alcohol. En mag je in deze staat op de baan verkeren.

Je mag ook jongleren met brandende toortsen, maar wil dat zeggen dat dat een goed idee is?

Misschien kwam ik wel wat aanvallender of groffer over dan de bedoeling was. Dit is voor mij een vrij teer punt aangezien ik héél bewust nooit drink. Eén van de redenen daarvoor is dat ik ooit wél zelf slachtoffer was (gelukkig geen lichamelijke brokken) van een ongeluk waarbij de oorzaak lag bij een dronken chauffeur. Ik ken overigens ook wel één of twee mensen die een ongeluk hebben gehad door vermoeidheid, dat is óók onverantwoord, maar als je daarbovenop nog eens alcohol gedronken hebt...
__________________
"De jeugd van tegenwoordig houdt alleen maar van luxe, heeft slechte manieren en veracht de autoriteit.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden