Enkele post bekijken
Oud 22nd October 2008, 01:53
karenwolput karenwolput is offline
Nog 3 weken in Madrid :)

Eén glaasje bier vroeg op de avond geeft me nog geen 'angstaanvallen', maar wanneer ik merk dat mijn 'BOB' gedronken heeft, bel ik (hoe zielig het misschien ook moge klinken) mijn mama op. Die zal er dan voor zorgen dat ik en de 'bob' veilig in hun bed belanden. Gelukkig is dit nog niet gebeurd!

Wanneer ik 'bob' ben, zal ik ook maar één glaasje drinken. Mijn mama heeft vroeger zelf een heel zwaar ongeluk gehad en zij heeft ons wel wakker geschud. De bestuurder had toen gelukkig niet gedronken, maar zo zie je dat je zelf niet moet drinken om een zwaar 'accident' te 'krijgen'.

Ik vind het ook jammer dat jongeren tegenwoordig hun verantwoordelijkheid niet meer kunnen opnemen. Ik geef toe dat ik liever geen bob ben, maar als het echt moet, zal ik het doen en neem ik de volle verantwoordelijkheid op mij. Als er medestudenten zijn die maandag al lachend durven zeggen dat ze zo 'zat als een kanon' naar huis zijn gereden, vind ik dat ze nog maar eens goed moeten nadenken over hun 'voorbeeldfunctie' en hun verantwoordelijkheidsgevoel.
Met citaat antwoorden