Enkele post bekijken
Oud 21st October 2008, 22:53
Coleta's Avatar
Coleta Coleta is offline
Registered User

Stuur een bericht via MSN naar Coleta
Citaat:
Orgineel gepost door Sarina.VanRompaey
Ik was geschokt door dit artikel. Je vermoordt toch geen mensen omdat ze aan een storing in de pigmentvorming lijden. Dat kan toch niet.
Gewoon omdat ze er een beetje anders uitzien worden ze meteen maar bestempeld als slecht. Als alleen 'perfecte' mensen recht hebben op leven, dan zou niemand hier nog mogen rondlopen.
Ik ben blij dat de Tanzaniaanse president hier streng tegen optreedt en dat hij zelfs een vrouw die getroffen is door albinisme in het parlement benoemd heeft.
Zij hebben ook recht op een leven!!

Ik begrijp je helemaal wanneer je zegt dat je het verschrikkelijk vindt dat er zulke dingen gebeuren! Het is gewoon onredelijk om mensen te vermoorden omdat ze een storing in de pigmentvorming hebben. Iedereen zou als gelijke moeten worden beschouwd. In de praktijk is dit wel moeilijk natuurlijk, maar om elkaar dan maar te vermoorden? Choquerend!

De Tanzaniaanse president Jakaya Kikwete heeft al herhaaldelijk gedreigd met een hard optreden tegen de bendes die albino's doden. Kikwete heeft ook een door albinisme getroffen vrouw in het parlement benoemd.

Super dat een door albinisme getroffen vrouw in het parlement benoemd is! Wel vind ik het erg dat er staat 'Jakaya Kikwete heeft al herhaaldelijk gedreigd'. Ik hoop dat wanneer deze moorden niet stoppen, het niet enkel bij dreigen gaat blijven! Dit gaat wel om verschillende moorden hé! Men moet hard optreden tegen deze bendes!
Met citaat antwoorden