Enkele post bekijken
Oud 28th January 2005, 18:42
Michai Geyzen's Avatar
Michai Geyzen Michai Geyzen is offline
Donkey!!

Citaat:
het wordt tijd dat er eens wat meer vrouwelijke onderzoekers komen die ook eens negatieve dingen van de mannen gaan onderzoeken! want die zijn er ook met hopen hoor!

Bestaan er ook niet ettelijke artikels waar mannen in een negatief daglicht worden gesteld? (lees: voel u niet geviseerd)

Citaat:
idd, als ze maar op ons kap kunnen zitten en zeggen dat de vrouwen dit minder goed kunnen, en in dat zijn ze slechter, laat ons vooral zoiets niet doen want dan wordt het een ramp enz
Citaat:
het wordt tijd dat er eens wat meer vrouwelijke onderzoekers komen die ook eens negatieve dingen van de mannen gaan onderzoeken! want die zijn er ook met hopen hoor!

Beetje contradictorisch, niet? Eerst zeggen dat we ermee moeten stoppen en dan stellen dat 'de negatieve aspecten van de man' maar eens wetenschappelijk boven gehaald moeten worden = oog om oog, tand... ?

Citaat:
Wat zouden mannen zijn zonder ons, vrouwen???

Gelukkig? Haha, nee nee, grapje . Ik zou de bal kunnen terugkaatsen, maar dat hadden jullie al wel door.... Aan zulke hypoteses schenk ik zo weinig mogelijk tijd.... Bij deze is dat dus afgehandeld.

Ik ben hetero, zie dus de vrouwen graag (allee, ge snapt wel wat ik bedoel hopelijk... Dus neen davy, niets reply'n van 'rokkenjager' en dergelijke dus wil zo min mogelijk zever tussen de sexen...

Jééééé
Met citaat antwoorden