Enkele post bekijken
  #5  
Oud 4th October 2008, 09:22
Karenoris's Avatar
Karenoris Karenoris is offline
Registered User
 
Geregistreerd op: Sep 2008
Locatie: Beerse
Posts: 135
Citaat:
Orgineel gepost door Coleta
Men mag best wel eens nagaan of het kind geen psychische problemen heeft.


Zo denk ik er ook over! Vreemd dat ze verder niet vertellen wie toezicht over de jongen had. Vaak krijg bij zo'n gebeurtenis grote verwijten naar de ouders of oppasser in het artikel, maar hier dus niet. Ik ben echter wel benieuwd wat er zich vooraf heeft afgespeeld. Na het lezen van dit artikel gaan de meeste mensen reageren op de ouders. "Zij moeten toezicht houden op hun kind!" "Hoe hebben zij hun kind opgevoed?!" ...

Het artikel moest wat duidelijker zijn en de voorafgaande feiten meedelen aan de lezer. Dit om mogelijke ''vooroordelen'' te vermijden.
Verder vind ik dan ook wel dat het absoluut niet normaal is dat een 7-jarige jongen enkele dieren (waaronder een van 1.8meter) even doodleuk neerknuppelt om ze daarna zonder enige angst aan de krokodil te gaan voeren.

Waarbij ik zeker en vast ook afvraag waar in godsnaam zijn ''toezichthouder'' was op dat moment. En om nu te geloven dat een 7-jarige jongen een heel escape-plan samenstelt om bij wijze van spreke met een lang touw uit zijn kamerraam te klimmen wanneer iedereen verwacht dat hij aan het slapen is...

Nu als ik er over nadenk zijn acties in de dierentuin zijn zeker niet zwakker dan dat!

De jongen inderdaad even bij de psychiater laten langsgaan, zou ik zeggen.
Met citaat antwoorden