Enkele post bekijken
Oud 25th January 2005, 18:56
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

mja, en the aviator suckt zenne!
zaterdag gingen we naar de film, maar omdat we te laat zijn vertrokken, hadden we alleen nog maar keuze tss de films van 21u of die van 22u, maar onze groep vond 22u dan weer te laat
films van 21u: alexander en aviator
2mensen wilden eerder alexander zien,ik had hem al gezien en ik vond hem de moeite om nog eens een keer te zien
en 2anderen wilden the aviator zien
we waren in totaal met 7, dus je kan al raden wat de rest zei: "mij maakt het ni uit" ==>uiteindelijk aviator gaan kijken.
verhaal onder de posters interesseerde mij al ni, maja, judithtje dus mee in de filmzaal he
t is allemaal mooi gemaakt en over nagedacht zenne, maar der gebeurt gewoon NIX in dat mijn interesse kon wekken
het enige waar ik de film nuttig voor vond, is voor mn werk over autisme(volgens mij is Howard Hughes autistisch)
Geef mij dan toch maar de zaak alzheimer zenne! daar zit tenminste nog wa spanning in en gebeurt er af en toe iets dat u uit uwe slaap haalt, wat bij the aviator niet het geval is.

Mss ben ik een slechte referentie als het over filmbesprekingen gaat: bij mij moet er nogal veel gebeuren en moeten der elke keer nieuwe elementen komen die mij zelf aan het denken zetten.
Bij the aviator was dat allemaal nogal vaag en der zat gewoon al geen goed verhaal in voor mij: hoe een rijkeluis zoontje het van filmregisseur tot vliegtuigbouwer schopt.