Enkele post bekijken
Oud 28th September 2008, 19:33
Joeri Op de Beeck's Avatar
Joeri Op de Beeck Joeri Op de Beeck is offline
Registered User

Zoals het in dit artikel vermeld wordt lijkt het mij alsof ze van de ene dag op de andere besliste om mannen geen hand meer te geven. In mijn ogen GEEN teken van integratie in de maatschappij... zelfs het tegenovergestelde. Ik heb het hier reeds met verscheidene leerkrachten over gehad (zitten er nogal wat in mijn familie) en allemaal vinden ze haar gedrag onacceptabel. Als leerkrachten op openbare scholen hun religie en/of politieke overtuigingen mogen uiten gaan we onze kinderen laten brainwashen.
De Marokkaanse gemeenschap in Nederland zal hier wel weer moeilijk over gaan doen waarschijnlijk maar de streep moet ergens getrokken worden. Leerkrachten mogen in sommige openbare scholen geen kruistekens meer dragen maar zij zouden onze mannen geen hand moeten geven?
Ik vraag mij af of ze het ooit zover gaan drijven dat wij op onze strepen gaan moeten staan en terug gaan moeten naar de verzuilde, modernistische maatschappij... Gaan wij onze tollerante maatschappij moeten opgeven omdat de groepen die wij tollereren van ons land hun land willen maken? Ik hoop het niet maar de emmer raakt met elke druppel voller en voller...
Met citaat antwoorden