Enkele post bekijken
Oud 25th September 2008, 22:49
Eveline.Vanderheijden Eveline.Vanderheijden is offline
Registered User

Laat moslims bidden

Ik verschiet ervan! Zoveel die ‘neen’ stemmen, bijna de helft! Ongelofelijk! Ik vind dat we aanvaardbaarder en verdraagzamer moeten zijn. Als mensen zich goed voelen in ons land, zullen ze ook veel opener staan, en zullen immigranten veel sneller geïntegreerd zijn. Zo zullen wij ook hen sneller leren accepteren. Laat iedereen een hoofddoek dragen die er één wil dragen, laat ze de keuze. Wij dragen toch ook wat wij willen? En wat betreft de bidmomenten vind ik dat dit moet kunnen. Hoe dikwijls neemt men wel geen koffie- of toiletpauze? Laat mensen die een andere bidgewoonte hebben ook een korte pauze nemen. Aanvaard deze mensen, ze doen hun best om een plaats in onze samenleving te verwerven. In het artikel staat ook duidelijk vermeld dat ze de verloren tijd inhalen. Toch helemaal niks mis mee dan? Laten we allemaal verdraagzamer zijn tegenover andere culturen. Als deze verdraagzaamheid er zou zijn, dan zou er minder racisme zijn, minder ruzies en dan zouden vreemdelingen in ons land ook beter de kans krijgen om verder te studeren. Die 1% mag serieus omhoog gaan vind ik. Geef iedereen in ons land gelijke kansen.
Met citaat antwoorden