Enkele post bekijken
Oud 24th January 2005, 13:30
judithgielens's Avatar
judithgielens judithgielens is offline
auti-juf

Citaat:
Orgineel gepost door Davy V.H.
The village
Was inderdaad een grote teleurstelling qua spanning en verhaal. Op zich vond ik het concept wel goed hoor. De samenleving en zo (houdt zijn mond dicht over de clue). De teleurstelling was eens zo groot door de enorm goede trailers die het verhaal enorm spannend doen lijken. Wat het eigenlijk totaal niet is.

Citaat:
Orgineel gepost door katleen
The village:
Sucks volgens mij big time! De clou is eigenlijk halverwege de film al verraden. Veel spanning zat er niet in en ik vond het verhaal ook maar zus en zo... Niet echt een aanrader volgens mij, maar je moet zelf maar oordelen!

Ik vond hem eigenlijk wel heel goed!
Ik ben hem in de cinema gaan kijken maar ik wist op voorhand totaal van nix!
Een vriendin van mij was hem ook gaan kijken en vond er ook niet zoveel aan

Het feit dat de clue halverwege de film verklapt wordt, draagt daar zeker zijn steentje in bij.
Voor mij was dat net het goede aan de film: het is niet voorspelbaar.
Het zalige eraan is (vind ik) dat de clue verklapt is en opeens komt die toch nog opduiken en weet je het allemaal ff ni meer(ofwel ligt dat gewoon aan mij )
soit, ik denk dat als je zonder trailers en veel voorkennis gaat kijken naar een film dat je dan minder snel teleurgesteld zult zijn.

Met finding nemo was ik ook enorm teleurgesteld en vond ik er niet veel aan, juist omdat je zoveel verwacht!