23rd September 2008, 20:53
|
Registered User
|
|
|
|
Ik heb ergens gelezen dat de kinderen zich 'verveelden'. Op momenten dat ik mij verveel ga ik geen graven vernielen op het dichtsbijzijnde kerkhof. Ik vond het een vrij schokkend gebeuren. Ik stel mij natuurlijk ook de vraag of dit allemaal 'geloofwaardig' is. Het verbaasde me dat het hier over kinderen gaat van 7 jaar. Dat de dorpsgenoten woedend reageren is naar mijn mening vrij logisch. Het gaat hier over 143 graven en dat is een heel aantal. Ik vind het niet terecht dat ze zo reageren tegen de ouder en hun kind. Ik vind dat er nog niet genoeg duidelijkheid is over de feiten. Het verbaasd me inderdaad dat kinderen van 7 zulke schade kunnen aanrichten. Misschien zat er nog iemand die ouder is in het spel? Een hint naar ouders in spé: als je kind ergens gaat spelen vraag dan waar hij naartoe gaat en met wie. Spreek ook een uur af wanneer je kind thuis moet zijn. Het duurt volgens mij een eeuwigheid om 143 graven te vernielen. Het verbaast me dat de moeder niet wist waar haar kind uithing. Ik wacht nog met het vellen van een definitief oordeel totdat de zaak verder is uitgewerkt
|