Enkele post bekijken
Oud 23rd January 2005, 18:33
katleen's Avatar
katleen katleen is offline
katleen

Stuur een bericht via MSN naar katleen
Een paar films heb gezien de afgelopen weken

Take my eyes:
Een spaanse film over een vrouw die mishandelt wordt. Een heel eerlijke en zeker geen overdreven film. één scène was echt heel aangrijpend en heel goed acteerwerk van de vrouw! Zeker een aanrader!

Walking Tall:
Goed verhaal, soms er wat over maar een goede ontspannende film die niet te lang duurt! Leuk voor als je niks anders te doen hebt.

Collateral:
Sexy!!!! En goed natuurlijk, een ijzersterke thriller die mij zeker bekoorde. Of Tom Cruise mijn mening beïnvloed? Ik pleit zeker schuldig, maar de film is echt goed!

The village:
Sucks volgens mij big time! De clou is eigenlijk halverwege de film al verraden. Veel spanning zat er niet in en ik vond het verhaal ook maar zus en zo... Niet echt een aanrader volgens mij, maar je moet zelf maar oordelen!

Girl with the pearl earring:
Superfilm, zo mooi, zo eenvoudig en zo goed geacteerd. Collin Firth en Scarlet Johansson zijn super. De spanning tussen hen. Zij die zo mooi openbloeid en toch ingetogen blijft. Een aanrader voor wie het verhaal achter het schilderij wil weten!

Catwoman:
Niet echt mijn ding, maar ik vond de trekjes die ze vertoonde als kat en als mens wel heel leuk gebracht. Een leuke film, maar zeker geen hoogstaand acteerwerk.

If only:
Daar heb ik met geweend se! Dat is een heel triestige film die een leuk romantisch avondje perfect kan maken.. Het verhaal is heel goed, mss een beetje voorspelbaar. Maar ik vond het mooi.

Lethal Dose:
Voor de spanningsfreaks. Het is een vergezochte film maar het verhaal boeit eigenlijk wel. Het is er zwaar over maar zeker geen misser. Wel voor mensen die kunnen meegaan met over the top films!