22nd September 2008, 19:09
|
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door Kim Geerts
Mijn mening: eerst schrok ik wel, maar als je er verder bij nadenkt. De toiletbril wordt regelmatig gepoest en wanneer wordt het toetsenbord schoongemaakt? Euh bijna nooit! Wij hebben wel sprays om het toetsenbord schoon te houden, maar dit is vooral voor de toetsen zelf en gaat dus niet tot onder de toetsen. Ik geef zelf toetoe, ik eet dikwijls terwijl ik aan de computer zit. Je moet je toetsenbord maar eens ondesteboven houden en schudden, je zal schrikken hoeveel vuiligheid erin zit.
|
De sprays waarover je hebt het zijn net om een toetsebord onder de toetsen te kuisen; Hier leid ik uit af dat je deze sprays zelf niet gebruikt.
Ze hebben de sprays op de markt gebracht zodat mensen gemakkelijk het vuil vanonder hun toetsen kunnen halen. In de sprays zit niets meer dan lucht, deze lucht zal het vuil er gewoon uitblazen.
Ik geef toe dat ik mijn toetsebord niet echt veel kuis en ik dit misschien zelf eens meer moet gaan doen.
Mijn schoonfamilie haar gezegde is toch nog altijd: What doesn't kill you will only make you stronger.
Zij zullen er dus niet alles aan doen om kinderen volledig af te schermen van bacteriën want uiteindelijk bouw je daar je immuunsysteem mee op.
Ik moet eerlijk zeggen dat mijn vriend bijna zo goed als nooit ziek is.
Je moet dus je toetsebord af en toe eens afkuisen door je toetsen eens af te kuisen en met een spray de vuiligheid er uit te blazen maar je moet daar ook niet gaan in overdrijven!
|