9th June 2008, 22:49
|
|
Registered User
|
|
|
|
Citaat:
Orgineel gepost door wim leenaerts
Chapeau voor wat?
Voor het binnenkappen van liters koffie, voor het nagelbijten, voor het kettingroken of voor het uithuilen bij vriend/moeder?
Ik heb eigenlijk nooit ondervonden dat ik het ene moment beter kon studeren dan het andere Het is wel zo dat ik rond 15u meestal een dipje kreeg (slaperig...), maar dan nam ik gewoon de interessantste cursus bij de hand (RZL bijvoorbeeld ) en dan kwam ik dat moment van de dag ook wel door.
Ik had wel het geluk dat ik erg snel kon lezen waardoor blokken bij mij gelijkstond aan het zoveel mogelijk lezen (en intussen proberen te begrijpen) van de cursus en dat heeft duidelijk gewerkt.
|
Ik kan ook heel snel lezen en dat brengt met zich mee dat ik dingen moet opschrijven om er voor te zorgen dat ik niet overal overvlieg. Soms heb ik de indruk dat ik zo snel lees dat mijn hersenen niet kunnen volgen met het op te nemen dus schrijf ik zoveel mogelijk.
Maar veel lezen en herlezen doe ik ook wel. Werkt voor mij (voolopig) ook nog goed.
Ik leer zelf het beste van 2 uur tot 's avonds, zelfs 's nachts als het moet. Ik ben altijd al een nacht persoon geweest en het heeft tot hiertoe altijd gerendeerd.
|