Enkele post bekijken
Oud 3rd June 2008, 02:20
Barst's Avatar
Barst Barst is offline
Administrator

Exclamation

Citaat:
Orgineel gepost door Believing Bart
Proficiat met dit interview-debat. Ik vind het chique dat er op een eerlijke en duidelijke manier wordt gesproken zonder geroep, getier of makkelijke uitspraken. (...) Net dan moet je de moed en de maturiteit hebben om rond de tafel te gaan zitten en mee te bouwen aan iets constructiefs.

Bart, goed dat je het debat situeert in positieve zin, alleen heb ik dit mij dit weekend danig verslikt in een brok pure negativiteit die mij deed inzien dat ik de LOV-studenten spijtig genoeg niet langer kan/wil aansporen om hun - positieve! - bijdrage aan het debat te leveren op de 'red-lot'-site...

Hieronder vinden jullie de mail die door de Admin van de Turnhoutse website dit weekend werd doorgestuurd naar, jawel, mijn departementshoofd, met de duidelijke bedoeling om met modder te smijten en klaarblijkelijk de 'positieve vriendelijke groeten' enigszins minder in praktijk om te zetten (tien keer zeggen dat je positief bezig bent, kan ook een vermomming zijn van exact het tegendeel, zie hieronder!)

Citaat:
Orgineel gepost door red-lot
Geachte heer Maes,

OORSPRONKELIJKE MAIL GEDELETED OMWILLE VAN POSITIEVE BEDREIGING MET RAADSHEER VANWEGE DE VRIENDELIJKE HEERSCHAPPEN UIT TURNHOUT

Ik hoop dat u ook inziet dat dit (zeker als docent) niet kan.

Met positieve vriendelijke groeten,

Red-Lot

Voor een goed begrip:
-Ik heb mij nooit aangemeld als blogger op de betreffende site, laat staan dat ik onder de naam 'ik' zou gereageerd hebben op wat dan ook op dit forum...
-Ik heb evenmin in mijn mailbox ook maar enige boodschap vanwege meneer Dondeyne mogen aantreffen, en bijgevolg kan ik niet anders dan concluderen dat hier een spelletje blufpoker wordt gespeeld om met opzet iemand van LOV zwart te maken! Tot zover dus het 'positieve' waarmee de schrijver zich meent te kunnen/moeten onderscheiden...
Met dank overigens aan mijn eigen departementshoofd die de zaak WEL open heeft gespeeld, in tegenstelling tot het achterbakse 'wolf-in-schapenvachtsgekonkel' van deze ongetwijfeld geëngageerde maar allesbehalve 'politiek-correcte' Turnhoutse derdejaars...
Maar mss moet hij het 'als zijn plicht zien' om van dit laatste alsnog een 'werkpunt' te maken alvorens zijn carrière als leraar/politieker een aanvang neemt?