Enkele post bekijken
Oud 30th May 2008, 16:40
MinkeVanHoof's Avatar
MinkeVanHoof MinkeVanHoof is offline
Registered User

Citaat:
Orgineel gepost door Barst
[B]'Mijn sms-restaurant'

Ondanks de moeilijke omstandigheden, zijn ze bij Kanakna niet volledig vrij te pleiten. Er lagen namelijk nog enkele verhaallijnen voor het rapen. Zo hadden we echt graag geweten hoe het staat met de financiële situatie bij de twee restaurants of hoe de restaurants trachten een eigen imago te ontwikkelen.

Volgende week komt er nog een aflevering over hoe de verloren restaurants verder gaan doen. Om te kijken of ze het financieel kunnen halen of niet. Antwerpen doet al verder, dat stond al lang vast. Toch benieuwd of Hasselt verder gaat doen, vorige weken hebben ze al laten weten dat ze het restaurant niet kunnen houden als ze verliezen.

Toch even vermelden: Ik vind dat Leuven het verdient! Ze waren mijn favoriet en ben blij dat ze gewonnen hebben.
Mijn restaurant is het enige programma dat ik de laatste tijd heb gevolgd. Eigenlijk kwam dit gewoon omdat ik de Australische versie (My restaurant rules) al vele keren gezien heb en was benieuwd wat Belgie er ging van maken.

ps Ik kan geen trema's typen omdat ik een qwerty laptop heb, mijn excuses hiervoor.
Met citaat antwoorden