Enkele post bekijken
Oud 30th May 2008, 11:06
Believing Bart Believing Bart is offline
99% leerkracht

Waarom post je dit niet op de website zelf, Barst?

Persoonlijk denk ik niet dat het veel zin heeft om op de website van LOT veel te reageren. Uiteindelijk is er geen enkele discussie mogelijk, want de beslissing is gevallen en men gaat er niet op terug komen. Nu gaan discussiëren over hoe goed LOV wel is en hoe voldoende LOT , kan volgens mij het water tussen studenten uit LOV en LOT alleen maar dieper maken, vermits de studenten uit LOT grotendeels drijven op emoties. (En gelijk hebben ze, we zouden misschien hetzelfde doen.) Geef deze mensen hun forum om hun ongenoegen te uiten, sommigen hebben dat nodig.
Ik denk dat ze in LOT wel weten wat het imago is van LOV bij stagescholen, dus hen extra wijzen op de kwaliteit van onze opleiding, is alleen maar extra zout in de wonde strooien.

Al begrijp ik wel dat LOV zich wil verdedigen en voor correcte informatie wil zorgen, maar ik kan mij niet voorstellen dat alle studenten van LOT deze website bezoeken en er de reacties lezen. De meesten leggen zich erbij neer en zullen wel beseffen dat zo'n keuze weloverwogen is.