Enkele post bekijken
Oud 29th May 2008, 21:06
Véronique.Geudens Véronique.Geudens is offline
Registered User

Reactie op RED-LOT

Aangezien er nog niemand van LOV iets gepost had op de site van LOT, heb ik dit eens gedaan en met de volgende verwijzing dat ze eens naar deze site moesten komen maar ook naar aanleiding van Davy V.H. heb ik ook de link vermeld naar het rapport van de commissie.

http://www.red-lot.be/?page_id=3
==> op deze link kunnen jullie mijn reactie vinden, en ondertussen ook die van Karen.

Ondertussen heb ik bevestiging gekregen dat ze het gepost hebben op de site... MAAR ik heb ook het onderstaande als reactie teruggekregen:

Beste Véronique,

Dank voor uw reactie. Uw bericht staat online.

Helaas is uw stelling redelijk cru en niet helemaal juist.

Ondertussen heeft bijna elke opleiding van de K.H.Kempen een visitatiecommissie over de vloer gekregen. Het is duidelijk dat de visitatiecommissies bijzondere aandacht hebben voor de co-opleidingen die de K.H.Kempen heeft in de departementen HWBK, Gezondheidszorg en Lerarenopleiding. De visitatiecommissies stellen dat deze co-opleidingen nauw moeten samenwerken en dat het geen twee verschillende opleidingen mogen zijn. Een co-opleiding moet een opleiding zijn die op twee plaatsen aangeboden wordt. Ook de BASO-opleiding is niet ontsnapt aan kritische bedenkingen van de visitatiecommissie.

De commissie heeft, tot zover wij informatie kregen, geen invloed gehad op de beslissing. De samensmelting van LOT en LOV is een goede zaak en moet er komen, of die er in Vorselaar of Turnhout komt… de samenstelling van de uiteindelijke crew (docenten LOT en LOV) zal hetzelfde blijven. U begrijpt dat de al of niet goede visitatie geen enkele invloed kan gehad hebben op de keuze van de campus.

We verwachten hier kortelings meer duidelijkheid over.

__________________________________________________ ____
Met citaat antwoorden