Enkele post bekijken
Oud 13th May 2008, 14:49
wim leenaerts's Avatar
wim leenaerts wim leenaerts is offline
Prime Integrator

Ik denk ook niet dat het bij elk product het geval is, maar aangezien je moeilijk te weten kan komen bij welke producten het wel het geval is...
Trouwens, bij Ikea ga ik uit principe ook niet winkelen hoor. Voornamelijk omdat ze daar echt rommel verkopen, als je eens hard met je stofzuiger tegen zo'n tafel stoot vliegen de stukken er af. Over de afvalberg vergroten gesproken Die tafelbladen enz. bestaan gewoon uit spaanplaat. In massief hout kruipt dan wel weer meer hout (maar minder lijm), dus Ikea zou er eventueel nog meer doorkunnen denk ik.
Anderzijds kan Ikea zijn prijs zo drukken doordat het zelfbouwpakketten zijn, dat scheelt natuurlijk ook wel.

Citaat:
als in eender welke electronicawinkel

Dat is eigenlijk wat ik niet denk. Als ik bij de plaatselijke electronicawinkel in mijn dorp koop, ben ik er vrij zeker van dat wat ik daar koop goede kwaliteit is en op een verantwoorde manier geproduceerd is. Het is vnl. bij ketens waar ze eigen producten produceren om het zo goedkoop mogelijk te maken, dat er volgens mij vrij 'dubieuze' dingen gebeuren.
Ja, het is wel duurder dan, maar dat heb ik er wel voor over.
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
Met citaat antwoorden