Enkele post bekijken
Oud 12th May 2008, 22:25
Wouter's Avatar
Wouter Wouter is offline
Administrator

Stuur een bericht via ICQ naar Wouter Stuur een bericht via MSN naar Wouter
Denk dat ook wel om eerlijk te zijn ( je eerder geposte voorbeelden staven dit trwns), de ingrediënten zullen niet enkel in verhoudingen verschillen maar zéker ook in kwaliteit, is de 'beste' meest effectieve manier om de kost laag te houden. Zal een lasagne van Iglo betere kwaliteit groenten/kaas/vlees hebben dan wanneer het onder een B-merknaam wordt uitgebracht? Denk het echt wel, voor een B-merk wordt op de veiling de ingediënten al aan minder dan de helft van de prijs ingekocht. Het zal niet altijd zo zijn, ik herinner me sprake van 'einde productie' waarbij enkel de verpakking verwisseld werd voor de laatste zoveel duizenden stuks die van een band rollen, maar dit is eerder uitzondering dan regel als je het mij vraagt. De consument is ook niet dom en krakhetzelfde voor de helft van de prijs verkopen is een verhaal dat niet lang kan blijven duren.

Kwou gewoon maar zeggen, niet alles dat je koopt in deze winkels heeft een 'lijdensweg' afgelegd waarbij mensen zijn uitgebuit. Ja, ze zijn er wel, maar troost je die vind je net zonet in de GB, Ikea, als in eender welke electronicawinkel. In diezelfde GB zijn trouwens al ggo 's van Monsanto aangetroffen tussen de Maïs en Soja.

"Hoe doen ze het voor zo'n prijs" is een belangrijke indicatie denk ik, die fietsen bv, geen excuus voor he
Met citaat antwoorden