Enkele post bekijken
Oud 18th January 2005, 12:53
Davy V.H. Davy V.H. is offline
Oud-student

Citaat:
Orgineel gepost door Barst

Het is al vaker gezegd, en het klopt: de tol van de erfelijke monarchie is dat zij die erin geboren worden, geen enkele vrije keuze hebben. En dat is een haast ondraaglijke gedachte. Je zou bijna wensen dat er een soort royalistisch equivalent van Gaia komt om Harry uit zijn kooi te bevrijden. ,,Je bent niet langer derde in lijn voor de troonsopvolging'', zouden ze zeggen. ,,Ga nu maar snel een baan zoeken, trouw met wie je maar wilt en laat ons voortaan met rust.''

Ik had het zelf niet beter kunnen samenvatten !!!

Ik zat met heztelfde idee na die affaire met dat domme kostuum. Zoveel kritiek aan een tiener die waarschijnlijk het kostuum wou aandoen omdat het juist zo 'fout' is. Moest hij gaan als 'Ali baba' of als 'Spiderman' zou hij veelal worden uitgelachen. Nu werd hij bekeken alsof hij een 'durver' is... hij laat zijn les niet spellen voor hem. Hij doet lekker wat hij wil. En dat is iets wat die Royalisten niet snappen.

Een koningskind moet zijn jeugd naar school gaan, wat polo, golf, cricket, ... spelen. Af en toe op officiële gelegenheden verschijnen en vooral overkomen als perfect.

En dat is juist waar ik zelf persoonlijk zou van walgen! Als ik zin heb om morgen met men vrienden dronken van een feestje terug te komen dan wil ik niet dat het de dag nadien als een schande in de krant staat! Want 90% van de andere 'normale' jongeren doet dit regelmatig! Maar hij niet, want dat staat niet voor een koningskind...

Ik denk juist omdat hij dat allemaal niet mag... dat hij het juist gaat doen... 'being a rebel'... And who can blame him?
Met citaat antwoorden