17th January 2005, 12:22
|
 |
auti-juf
|
|
|
|
ik vind het toch ook niet kunnen.
Moeder natuur zal ons wel met een reden zo gemaakt hebben dat wij op ons 50e in de menopauze (zullen) zitten en daardoor geen kinderen meer kunnen krijgen he?
Als ik zelf ook even naar mijn ouders kijk: de ene is 53, de andere 54 en ik vind dit al superoud!
Mijn moeder heeft mij gekregen toen ze 32was en ik heb nog een 4 jaar jongere broer ==> op 36 jarige leeftijd is ons mama dus van hem bevallen.
Omdat ik mijn ouders toch vaak redelijk oud en conservatief vind, heb ik altijd al gezegd dat ik voor mijn 30e toch zeker kinderen wil.
Volgens mij is er een te grote kloof tussen jou en je kind als je op een "oudere" leeftijd bevalt. Ik merk dat al met mijn ouders en daar is maar 30 jaar tussen, wat gaat dat dan niet zijn bij dat meisje? daar is 60 jaar tussen! En zoals wim en roel ook al zeiden: het kind gaat al op heel vroege leeftijd geen ouders meer hebben, wat toch wel 1 van de belangrijkste dingen in je leven is dat aanwezig moet zijn denk ik?