24th April 2008, 16:27
|
|
Prime Integrator
|
|
|
|
Citaat:
Tenzij het dezelfde stoffen zijn en ik het door mijn onkunde in biologie het niet versta natuurlijk.
|
Het zijn niet dezelfde stoffen, maar ze hebben wel een gelijkaardige werking.
Glucose is een energiebron voor het lichaam en elke lichaamscel heeft energie nodig om zijn werk te kunnen doen, ook kankercellen. Zonder energie voor de cel geen kankercellen. Maar de stof waar het in dit artikel over gaat lijkt me eerder een stof die ervoor zorgt dat de cel überhaupt wíl groeien, een stof (een eiwit) die als het ware zegt: 'komaan, luie kankercelletjes, groeien!'. Voor die groei hebben ze glucose nodig.
Overigens zeg je bij je commentaar op je eigen artikel dat je hoopt dat dit nieuws geen stille dood gaat sterven, want dat je van de meeste doorbraken een paar maanden later niets meer hoort. Maar dat is eigenlijk vrij normaal. De weg vanaf het moment dat men bij dieren heeft ontdekt dat het werkt, tot de uiteindelijke massaproductie voor de mens is enorm lang. Er moeten gigantisch veel experimenten gedaan worden ivm bijwerkingen enz., er moet een hele adminstratieve molen doorlopen worden, er moeten fondsen gevonden worden om de verdere ontwikkeling te bewerkstelligen enz. Dat hele proces kan gemakkelijk 10 tot 15 jaar duren...
Zij heeft geen respect voor oudere mensen. De jeugd verpraat de tijd terwijl er gewerkt moet worden, schrokt bij de maaltijden het voedsel naar binnen, legt de benen over elkaar en tiranniseert de ouders..."
- Socrates, 2400 jaar geleden... -
|